SERWIS ROWEROWY



Przegląd roweru - zakres oferowanych usług

Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych, regulacja i dokręcenie.

Sprawdzenie i regulacja hamulców:

  • kontrola hamulców, linek, pancerzy, klocków hamulcowych i ich regulacja,
  • układy hydrauliczne: kontrola zacisków, przewodów, tarcz hamulcowych i ich regulacja,
  • regulacja sterów: sprawdzenie luzów na łożyskach, usuniecie luzów, dokręcenie kierownicy i mostka.

Sprawdzenie i regulacja napędu:

  • zmierzenie zużycia łańcucha,
  • czyszczenie smarowanie,
  • kontrola zużycia koronek i mechanizmu korbowego.

Sprawdzenie, regulacja i smarowanie przerzutek:

  • kontrola linek, pancerzy, haka, manetek.

Sprawdzenie kół:

  • kontrola luzów łożysk i ich regulacja.


W przypadku nieodebrania pozostawionego do naprawy sprzętu, po upływie siedmiu dni od wyznaczonego terminu odbioru, sklep będzie pobierał opłatę za magazynowanie w wysokości 1zł za każdy dzień przechowywania sprzętu.

Przegląd dostępny jest w wybranych salonach INTERSPORT



Szczegółowe usługi serwisowe - cennik

UsługaCena zł
Przegląd pełny149 zł
Regulacja hamulca / przerzutek39-49 zł
Remont generalny249-399 zł
Splatanie / Rozplatanie / Centrowanie119-169 zł
Montaż 1 szt. dodatkowego osprzętu10-49 zł
Wymiana Support / ośka49 zł
Wymiana dętki / opony35-119 zł
Wymiana kierownicy / hamulców / przerzutek39-79 zł
Wymiana linki hamulca / przerzutek19-49 zł
Wymiana łańcucha / pedałów39 zł
Przegląd zerowy / przy zakupie roweru1 zł
Przegląd gwarancyjny99,99 zł
Odpowietrzanie hamulców59 zł
Regulacja sterów29 zł
Diagnostyka99,99 zł


Serwis dostępny jest w wybranych salonach INTERSPORT



Jak dobrać rower?

Rodzaj roweru i przeznaczenie

W zależności od tego, w jaki sposób i gdzie będziemy użytkować rower, powinniśmy go dopasować do naszych potrzeb. Inny rower wybierzemy do jazdy po górach, a inny do codziennych dojazdów do pracy. Obecnie możemy wybierać spośród wielu rodzajów rowerów. Do głównych możemy zaliczyć rowery szosowe, trekingowe, mtb i miejskie. Będą się od siebie różnić geometrią ramy, wielkością kół, grubością opon. Nie zapomnijmy również o rowerach elektrycznych, które będą nas wspomagać w pokonywaniu dużo większych odległości.

Osprzęt rowerowy

Wszystko zależy od naszych wymagań dotyczących takich rzeczy, jak precyzja działania, niezawodność czy waga mechanizmów z których składa się nasz rower. Niestety im wyższej klasy osprzęt, tym będzie on droższy. Na szczęście kupując markowy rower, nawet w podstawowej konfiguracji będziemy mieć pewność o jego prawidłowym zaprojektowaniu, co wpłynie na harmonijną pracę wszystkich podzespołów.

Rozmiar i dopasowanie roweru

Prawidłowe dobranie rozmiaru roweru jest często bagatelizowane, a właśnie temu powinniśmy poświęcić najwięcej czasu kupując rower. Źle dobrany rozmiar, geometria ramy i niewłaściwe dopasowanie do naszej budowy ciała takich elementów, jak kierownica, mostek, siodełko skutecznie zniechęci nas do jazdy na nowo zakupionym rowerze. 

Dodatkowe wyposażenie roweru

Dla zwiększenia komfortu, użyteczności roweru i co najważniejsze naszego bezpieczeństwa nie możemy zapomnieć o wyposażeniu dodatkowym, które będzie pomocne przy jeździe na rowerze. W dzisiejszych czasach już mało kto jeździ na rowerze bez kasku, ale kupujmy tylko markowe produkty ze wszystkimi atestami i możliwością idealnego dopasowania do kształtu naszej głowy. Tylko takie produkty faktycznie nas ochronią. Drugą kwestią jest oświetlenie. Mało kto z nas pamięta, że jest ono obowiązkowe. Niepozorna sakwa pod siodełkiem, czy zapięcie rowerowe będzie przydatne w codziennej eksploatacji roweru.