INFO: Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu INTERSPORT Polska S.A. widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

Link: Regulamin eSklepu


Wszyscy klienci mają możliwość wysłania reklamacji bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

    INTERSPORT Polska S.A.
    32-060 Liszki, Cholerzyn 382

    ​​​​​​​z dopiskiem "REKLAMACJA"

Wysyłając reklamację do siedziby firmy prosimy o wydrukowanie i wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne PDF

Wypełnione zgłoszenie proszę umieścić wraz z reklamowanym towarem. Informacje zawarte w zgłoszeniu potrzebne są do przeprowadzenia całego procesu reklamacji.



Udostępnij:

 Facebook

Komentarze

Dodaj komentarz

* wymagane pola