SERWIS ROWEROWY
Przegląd roweru - zakres oferowanych usług
Sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych, regulacja i dokręcenie.
Sprawdzenie i regulacja hamulców:
- kontrola hamulców, linek, pancerzy, klocków hamulcowych i ich regulacja,
- układy hydrauliczne: kontrola zacisków, przewodów, tarcz hamulcowych i ich regulacja,
- regulacja sterów: sprawdzenie luzów na łożyskach, usuniecie luzów, dokręcenie kierownicy i mostka.
Sprawdzenie i regulacja napędu:
- zmierzenie zużycia łańcucha,
- czyszczenie smarowanie,
- kontrola zużycia koronek i mechanizmu korbowego.
Sprawdzenie, regulacja i smarowanie przerzutek:
- kontrola linek, pancerzy, haka, manetek.
Sprawdzenie kół:
- kontrola luzów łożysk i ich regulacja.
W przypadku nieodebrania pozostawionego do naprawy sprzętu, po upływie siedmiu dni od wyznaczonego terminu odbioru, sklep będzie pobierał opłatę za magazynowanie w wysokości 1zł za każdy dzień przechowywania sprzętu.
Szczegółowe usługi serwisowe - cennik
Usługa | Cena zł |
---|---|
Przegląd pełny | 149 zł |
Regulacja hamulca / przerzutek | 39-49 zł |
Remont generalny | 249-399 zł |
Splatanie / Rozplatanie / Centrowanie | 119-169 zł |
Montaż 1 szt. dodatkowego osprzętu | 10-49 zł |
Wymiana Support / ośka | 49 zł |
Wymiana dętki / opony | 35-119 zł |
Wymiana kierownicy / hamulców / przerzutek | 39-79 zł |
Wymiana linki hamulca / przerzutek | 19-49 zł |
Wymiana łańcucha / pedałów | 39 zł |
Przegląd zerowy / przy zakupie roweru | 1 zł |
Przegląd gwarancyjny | 99,99 zł |
Odpowietrzanie hamulców | 59 zł |
Regulacja sterów | 29 zł |
Diagnostyka | 99,99 zł |
Jak dobrać rower?
Rodzaj roweru i przeznaczenie
W zależności od tego, w jaki sposób i gdzie będziemy użytkować rower, powinniśmy go dopasować do naszych potrzeb. Inny rower wybierzemy do jazdy po górach, a inny do codziennych dojazdów do pracy. Obecnie możemy wybierać spośród wielu rodzajów rowerów. Do głównych możemy zaliczyć rowery szosowe, trekingowe, mtb i miejskie. Będą się od siebie różnić geometrią ramy, wielkością kół, grubością opon. Nie zapomnijmy również o rowerach elektrycznych, które będą nas wspomagać w pokonywaniu dużo większych odległości.
Osprzęt rowerowy
Wszystko zależy od naszych wymagań dotyczących takich rzeczy, jak precyzja działania, niezawodność czy waga mechanizmów z których składa się nasz rower. Niestety im wyższej klasy osprzęt, tym będzie on droższy. Na szczęście kupując markowy rower, nawet w podstawowej konfiguracji będziemy mieć pewność o jego prawidłowym zaprojektowaniu, co wpłynie na harmonijną pracę wszystkich podzespołów.
Rozmiar i dopasowanie roweru
Prawidłowe dobranie rozmiaru roweru jest często bagatelizowane, a właśnie temu powinniśmy poświęcić najwięcej czasu kupując rower. Źle dobrany rozmiar, geometria ramy i niewłaściwe dopasowanie do naszej budowy ciała takich elementów, jak kierownica, mostek, siodełko skutecznie zniechęci nas do jazdy na nowo zakupionym rowerze.
Dodatkowe wyposażenie roweru
Dla zwiększenia komfortu, użyteczności roweru i co najważniejsze naszego bezpieczeństwa nie możemy zapomnieć o wyposażeniu dodatkowym, które będzie pomocne przy jeździe na rowerze. W dzisiejszych czasach już mało kto jeździ na rowerze bez kasku, ale kupujmy tylko markowe produkty ze wszystkimi atestami i możliwością idealnego dopasowania do kształtu naszej głowy. Tylko takie produkty faktycznie nas ochronią. Drugą kwestią jest oświetlenie. Mało kto z nas pamięta, że jest ono obowiązkowe. Niepozorna sakwa pod siodełkiem, czy zapięcie rowerowe będzie przydatne w codziennej eksploatacji roweru.