• Darmowa przesyłka od 100 zł
  • Darmowy odbiór i zwrot w salonie
  • Możliwość zapłaty w ratach


Drodzy Klienci!

Ze względu na ogłoszenie stanu epidemiologicznego, związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 wszystkie sklepy Intersport Polska znajdujące się w centrach handlowych na terenie Polski, zostały zamknięte od 14 marca 2020 roku do odwołania. Zwroty zakupów online oraz odbiory osobiste w sklepach stacjonarnych są na ten okres zawieszone. Czas na zwrot zakupów dokonanych w naszych sklepach będzie wydłużony. Będziemy informować Państwa na bieżąco o sytuacji.

Strona Rządowego Centrum Bezpieczeństwa: https://rcb.gov.pl/
Zalecenia i informacje: https://www.gov.pl/koronawirus

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czy mogę kupić ONLINE?

Zachęcamy do zakupów poprzez sklep internetowy. Realizacja zleceń odbywa się na bieżąco, a prezentowane towary dotyczą stanu faktycznego. Już powyżej 100zł dostarczymy zakupiny towar za darmo do domu lub do Paczkomatu!

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia w salonie?

W zawiązku z decyzją rządu o zamknięciu centrów handlowych oraz zaleceniami dotyczącymi przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa Covid-19 obecnie nie ma możliwości odbioru zamówienia w żadnym z naszych salonów. Zapraszamy do zamawiania z odbiorem w Paczkomacie lub poprzez Kuriera DPD.

W jaki sposób mogę zamówić towar?

Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem kurierów na adres odbioru oraz do Paczkomatów InPost. Obecnie nie ma możliwości zamówienia towarów z odbiorem osobistym.

Dlaczego nie mogę wybrać odbioru osobistego?

Wszystkie salony Intersport decyzją rządu zostały zamknięte do odwołania. Obecnie towar można zamówić wyłącznie do Paczkomatu lub z odbiorem za pośrednictwem kuriera.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Realizacja zamówień internetetowych odbywa się na bieżąco.

Jak mogę odebrać sprzęt z serwisu?

W związku z ogłoszonym stanem epidemicznym i zamknięciem wszystkich centrów handlowych nie mamy możliwości wydania sprzętu z serwisu. Obsługa będzie kontaktowała się z wszystkimi osobami których sprzęt jest serwisowany po ponownym otwarciu centrów handlowych.

Jak mogę złożyć reklamację?

​​​​​​​W związku z zaistniałą sytuacją zamknięcia centrów handlowych wszystkie reklamacje oraz zwroty będą przyjmowane po wznowieniu działalności handlowej przez firmę Intersport Polska S.A.

Wszyscy klienci mają możliwość wysłania reklamacji bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382


Wysyłając reklamację do siedziby firmy prosimy o wydrukowanie i wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne PDF

Wypełnione zgłoszenie proszę umieścić wraz z reklamowanym towarem. Informacje zawarte w zgłoszeniu potrzebne są do przeprowadzenia całego procesu reklamacji.

Kiedy salony Intersport zostaną ponownie otwarte?

Wszelkie informacja dotyczące ponownego otwarcia salonów Intersport zostaną opublikowne na stronie www.intersport.pl zaraz po otrzymaniu stosownej wiadomości z administracji centrów handlowych.

Czy mogę odebrać moje wcześniejsze zamówienie z odbiorem osobistym?

Prosimy o kontakt z BOK podając nr zamówienia oraz nowy adres wysyłki.Każdorazowo będziemy sprawdzać możliwość przekierowania zamówienia z odbioru osobistego na wysyłkę kurierem. Kontakt z BOK pod adresem sklep@intersport.pl oraz pod numerem +48 12 44 48 888.

Czy mogę anulować moje wcześniejsze zamówienie z odbiorem osobistym?

Prosimy o kontakt z BOK podając nr zamówienia oraz nowy adres.Każdorazowo będziemy sprawdzać możliwość przekierowania zamówienia z odbioru osobistego na wysyłkę kurierem. Kontakt z BOK pod adresem sklep@intersport.pl oraz pod numerem +48 12 44 48 888.

Czy mogę wymienić lub zwrócić towar?

W celu wymiany lub zwrotu towaru prosimy o przesłanie zamówienia bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382


z dopiskiem "ZWROT ECOMM" lub "WYMIANA ECOMM"

Ile mam czasu na zwrot lub wymianę towaru?

Z uwagi na wyjątkową sytuację postanowiliśmy wydłużyć czas na zwrot dla naszych klientów do 60 dni. W tym czasie każdy klient który zakupił towar w Intersport Polska będzie mógł odesłać go na adres siedziby firmy:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382


z dopiskiem "ZWROT ECOMM" lub "WYMIANA ECOMM"

Jak mogę skontaktować się z obsługą?

Napisz do nas na adres sklep@intersport.pl lub zadzwoń pod numer +48 12 44 48 888. Staramy się możliwie szybko odpowiadać na przesłane wiadomości.

Nie ma odpowiedzi na moje pytanie

Napisz do nas na adres sklep@intersport.pl lub zadzwoń pod numer +48 12 44 48 888. Staramy się możliwie szybko odpowiadać na przesłane wiadomości.