• Darmowa dostawa od 100zł
  • Darmowy odbiór i zwrot w salonie
  • Możliwość zapłaty w ratach

Pomoc

Strategia towarowa i producenci

Polityka asortymentowa

Większość oferty sieci sklepów INTERSPORT Polska stanowią marki wiodących producentów sportowych na świecie i ich oferty specjalne. Kolekcja wzbogacana jest sezonowo markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT. 

MARKI WIODĄCE (alfabetycznie) – Adidas, Alpina, Arena, Asics, Atomic, Berkner, Buff, Burton, Descente, Everlast, Fischer, Giant, Head, Jack Wolfskin, K2, Merrell, Nike, The North Face, Odlo, Puma, Reebok, Rollerblade, Rontil, Rossignol, Salomon, Speedo, Spokey, Under Armour, Uvex, Volkl.  

OFERTY SPECJALNE wiodących marek –  to modele niedostępne w sprzedaży katalogowej, zaprojektowane na specjalne zamówienie dla Grupy INTERSPORT i dostępne wyłącznie  w sklepach tej sieci. INTERSPORT ma obecnie najbogatszy wybór ofert specjalnych marek strategicznych na świecie.   

MARKI UZUPEŁNIAJĄCE (alfabetycznie) – Abus, Accent, Activita, Aim, Anon, B2, Babolat, Barts, Basis, Bauer, Benlee, Bestway, Bolle, Brunotti, Butterfly, Campagnolo, Camping Gas, Cat, Cep, Citadel, Coleman, Columbia, Contim, Continental, Craft, Cressi, Dalbello, Del Alpi, Deuter, Dunlop, Ecco, Elan, Feba, 4F, Fila, Gabel, Garmin, Garmont, Geobike, Giro, Goggle, Grangers, Gri Sport, Hanna, Hektor, Helly Hansen, Icebreaker, JJW, Keen, Kettler, Killtec, Komperdel, Lange, Leki, Lonsdale, Lowe Alpine, MacTronic, Mammut, Mechanics, Meindl, Mikasa, Mueller, Nikwax, Nordica, Nutrend, Olang, Opl, ONeill, Only Hot, Oshee, Packlon, Phenix, Polar, Powerblade, Protest, Quiksilver, Raibaru, Reda, Relax, Reusch, Rider, Romet, Roxy, Salewa, Schildkrot, Sea To Summit, Seac Sub, Shimano, Shock, Sidas, Sigma, SMJ, Spalding, Spotlite, Spree, Suunto, Tempish, Topeak, Toro, Trelock, Tusa, Vans, Viking, Vision, Wilson, X-Bionic, Xenofit, x-socks, Ziener, Zulla.

MARKI WŁASNE „INTERSPORT” (alfabetycznie) – Genesis, Energetics, Etirel, Firefly McKinley, Nakamura, Pro Touch, Tecno Pro.


Zastrzeżenia prawne

Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili zmian w odniesieniu do specyfikacji opisanych i przedstawionych produktów.

Zdjęcia prezentowane w sklepie są poglądowe i mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.

E-Raty BGŻ

Poniżej przedstawiamy Państwu ofertę ratalną dostępną w sklepie internetowym sieci INTERSPORT Polska SA. W kilku podpunktach dowiedzą się Państwo jak wygląda cały proces zakupu towaru poprzez raty w banku BGŻ BNP Paribas.

Zobacz prezentację jak kupować na raty

Jak wykorzystać bony eKarta

Co to są bony lojalnościowe?

Bony lojalnościowe uprawniają do zniżek podczas dokonywania zakupów w sklepach INTERSPORT oraz w sklepie internetowym. Wydawane są w ramach eKarty, więcej informacji można uzyskać pod adresem: https://www.intersport.pl/ekarta

Posiadam eKartę. Czy można to wykorzystać w sklepie internetowym?

Aby móc korzystać z przywilejów eKarty należy zalogować się w sklepie internetowym przy użyciu swoich danych z eKarty.

Jak sprawdzić moje aktywne bony w sklepie internetowym?

Aby móc wykorzystać bony lojalnościowe w sklepie internetowym w pierwszej kolejności nalezy zalogować się w sklepie internetowym za pomocą adresu email i hasła lub danych, które zostały użyte podczas rejestracji eKarty. Po zalogowaniu w zakładce eKarta można sprawdzić aktywne bony i ich wartości. 

Posiadam eKartę, czy muszę się rejestrować?

Nie, należy zalogować się w sklepie internetowym przy użyciu swoich danych z eKarty i ewentualnie uzupełnić swoje dane.

Nie rejestrowałem się w esklepie, a podczas rejestracji otrzymuje komunikat, że konto o podanym adresie email już istnieje?

Twoje konto zostało przeniesione z eKarty. Wystarczy przy pierwszym logowaniu skorzystać z funkcji "nie pamiętam hasła", aby zostało wygenerowane nowe hasło do konta w sklepie internetowym i wysłane na Twój adres email podany podczas rejestracji eKarty.

Jak wykorzystać aktywne bony?

Po dodaniu produktów do koszyka, przejdź do szczegółów koszyka. Tam z listy rozwijalnej będzie można wybrać aktywne bony, przypisane do Twojej eKarty. Po dodaniu bonu wartość zamówienia zostanie obniżona. Ważne: tylko zalogowani klienci mogą wykorzystać swoje aktywne bony.

Jak sprawdzić czy bony zostały dodane do zamówienia?

Po dodaniu bonu wartość zamówienia zostanie obniżona. Będzie można go także usunąć z zamówienia klikając na widniejący obok bonu znak krzyżyka.


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania sprawdź tutaj.

Koszty i sposoby dostawy

Sposób dostawyWartość zamówienia
Koszt dostawy
Przedpłata na kontoPobranie przez kuriera
Kurier DPDdo 100 zł13 zł17 zł
Kurier DPDpowyżej 100 zł0 zł17 zł
Paczkomaty InPostdo 100 zł10,99 zł-
Paczkomaty InPostpowyżej 100 zł0 zł-
Odbiór osobisty*-0 zł-
Do zamówień powyżej 100 zł przesyłka GRATIS!



*Odbiór osobisty w sklepach INTERSPORT możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Tylko po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a towar wysłany do salonu docelowego.


Kodeks antykorupcyjny

KODEKS ANTYKORUPCYJNY INTERSPORT Polska S.A.

 

§ 1 Informacje ogólne

  • Głównym celem Kodeksu Antykorupcyjnego INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382 32-060 Liszki („Spółka”) jest  przeciwdziałanie zachowaniom korupcyjnym podejmowanym przez osoby działające w imieniu lub na rzecz Spółki.
  • Poza Kodeksem Antykorupcyjnym, źródłem informacji dotyczącym zachowań korupcyjnych są obowiązujące akty prawne i konwencje międzynarodowe, w szczególności: krajowe przepisy antykorupcyjne i karne.
  • Korupcja jest rozumiana jako obiecywanie, proponowanie, wręczanie, żądanie, przyjmowanie przez jakąkolwiek osobę, bezpośrednio lub pośrednio, jakiejkolwiek korzyści majątkowej, osobistej lub innej, dla niej samej lub jakiejkolwiek innej osoby, lub przyjmowanie propozycji lub obietnicy takich czynności w zamian za działanie lub zaniechanie działania w wykonywaniu funkcji publicznej lub w toku działalności gospodarczej (Korupcja).
  • Korzyść majątkową stanowią rzeczy, świadczenia, prawa majątkowe lub inne dobra których wartość można wyrazić w pieniądzach. Korzyść osobista to taka korzyść, która zaspokaja potrzeby niematerialne (np. wręczenie prestiżowego oznaczenia lub przyjęcie do ekskluzywnego klubu). Korzyścią majątkową lub osobistą jest korzyść uzyskana zarówno dla siebie, jak i dla osoby trzeciej.
  • Niniejszy Kodeks Antykorupcyjny ma zastosowanie wobec: a) osób pozostających w stosunku pracy, umowy zlecenia lub umowy o dzieło ze spółką INTERSPORT Polska S.A., b) osób pełniących funkcje w Spółce określone na podstawie umowy współpracy lub kontraktu menedżerskiego, oraz c) pozostałych współpracowników działających w imieniu Spółki, łącznie zwanych

 

§ 2 Zasady stosowania Kodeksu Antykorupcyjnego

  • Spółka przyjmuje politykę zerowej tolerancji dla Korupcji w każdym z obszarów jej działalności.
  • Spółka nie akceptuje żadnych działań korupcyjnych, realizowanych bezpośrednio lub pośrednio, związanych z m.in.: a) korupcją urzędniczą krajową, mającą miejsce wówczas, gdy stroną korupcji jest osoba pełniąca funkcję publiczną w Polsce; b) korupcją menedżerską, mającą miejsce wówczas, gdy przyjmujący w zamian za korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę wywiera wpływ na działalność gospodarczą; c) korupcją sportową, mającą miejsce wówczas, gdy korzyść wręczana jest w związku z zawodami sportowymi organizowanymi przez polski związek sportowy lub podmiot działający na podstawie umowy zawartej z tym związkiem, lub podmiot działający z jego upoważnienia, w tym wręczona w celu wpłynięcia na wynik takich zawodów sportowych.
  • Pracownicy obowiązani są do stosowania, w szczególności, poniższych zasad:
    • nieoferowanie i niewręczanie jakiejkolwiek korzyści majątkowej lub osobistej;
    • nieprzyjmowanie jakiegokolwiek rodzaju korzyści majątkowej lub osobistej;
    • nieuzależnianie podjęcia lub zaniechania działań od otrzymania jakiekolwiek korzyści;
    • odmawianie przyjęcia korzyści majątkowej lub osobistej;
    • nienakłanianie do wręczenia korzyści majątkowej lub osobistej;
    • promowanie zachowań etycznych i przejrzystego postępowania wśród współpracowników i partnerów biznesowych;
    • niepodejmowanie działań, które mogłyby narazić Spółkę na ryzyko nieprzestrzegania przepisów antykorupcyjnych;
    • informowanie o wszelkich podejrzeniach oraz przejawach popełnienia czynu korupcji;
    • niepośredniczenie w załatwianiu spraw w zamian za korzyści majątkowe lub osobiste albo obietnice ich otrzymania;
    • nieudzielanie lub obiecywanie udzielania pośrednikowi korzyści majątkowej lub osobistej w zamian za pośrednictwo, np. poparcie wyboru dostawcy, kontrahenta, usługodawcy;
    • nieobiecywanie zapłaty lub przyjęcia zapłaty od osób trzecich w przypadku, gdy istnieje podejrzenie lub pewność, że oczekują one w zamian określonych korzyści majątkowych lub osobistych.
  • Uzasadnione prezenty i zaproszenia mogące wesprzeć rozwijanie relacji biznesowych nie mogą naruszać zasad opisanych w paragrafie 3 poniżej.

 

§ 3 Przyjmowanie i wręczanie upominków biznesowych

  • Upominki biznesowe wręczane lub przyjmowane w relacjach biznesowych Spółki nie powinny być akceptowane w sytuacjach mogących wpłynąć na decyzję Spółki.
  • Upominkiem biznesowym jest każda rzecz materialna i niematerialna mająca wartość pieniężną, za którą przyjmujący nie płaci jej wartości rynkowej.
  • Pracownik nie powinien wręczać ani przyjmować zaproszeń do uczestnictwa w spotkaniach (np. posiłkach, szkoleniach, wydarzeniach kulturalnych, naukowych, sportowych, wyjazdach wypoczynkowych, integracyjnych, itp.) w zakresie, w jakim dla danego charakteru relacji biznesowych nie odpowiadają one powszechnie przyjętym standardom gościnności lub mogą wpłynąć na decyzję osób obdarowanych. W razie jakichkolwiek wątpliwości, Pracownik powinien zwrócić się do swojego bezpośredniego przełożonego.
  • W żadnej sytuacji nie powinno dochodzić do przekazywania ani przyjmowania pieniędzy (gotówki bądź ekwiwalentu gotówki), a także zaproszeń o charakterze luksusowym.
  • Osoby odpowiedzialne za wybór dostawców nie powinny być upoważnione do otrzymywania upominków lub innych gratyfikacji osobistych od podmiotów składających Spółce swoje oferty współpracy.
  • Akceptowane przez Spółkę prezenty otrzymywane przez Pracowników od partnerów biznesowych w okresach świątecznych to prezenty o „małej wartości", czyli nie większej niż równowartość w złotych polskich kwoty 150 Euro w skali roku kalendarzowego oraz nie więcej niż 120 Euro w ramach pojedynczego prezentu, przy zachowaniu przesłanek że: nie jest przekazywany w oczekiwaniu na korzystną decyzję biznesową (wybór oferty); nie jest przekazywany w odpowiedzi na żądanie lub sugestię Pracownika; ujawnienie faktu jego przyjęcia nie spowoduje naruszenia reputacji Spółki lub Pracownika.
  • Każdy Pracownik jest zobowiązany do zgłoszenia faktu otrzymania prezentu biznesowego przekraczającego równowartość w złotych polskich kwoty 150 Euro bezpośredniemu przełożonemu.
  • Zaniechanie Pracownika w zakresie określonym w powyższym punkcie będzie traktowane jako ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych.
  • Wszystkie wątpliwości związane ze stosownością przyjęcia upominku biznesowego należy bezwzględnie omówić z bezpośrednim przełożonym.
  • W sytuacji, gdy wartość upominku przekracza kwotę równowartość w złotych polskich kwoty 150 Euro w skali roku kalendarzowego, a odmowa przyjęcia upominku mogłaby negatywnie wpłynąć na relacje biznesowe upominek należy przyjąć i przekazać do Biura Zarządu, które prowadzi ewidencję takich upominków.
  • Upominki zgromadzone w Biurze Zarządu będą wystawione na aukcję organizowaną raz w roku. Dochód z aukcji zostanie przekazany na wybrany cel charytatywny.


§ 4 Sponsoring i darowizny

  • Spółka nie sponsoruje bezpośrednio lub pośrednio organizacji politycznych.
  • Sponsoring prowadzony przez Spółkę nie obejmuje bezpośrednio lub pośrednio funkcjonariuszy publicznych ani osób pełniących funkcje publiczne.
  • Umowa sponsoringowa musi zawierać klauzulę umożliwiającą Spółce monitorowanie wydatków podmiotu sponsorowanego oraz prawo wglądu do dokumentacji związanej z realizacją danej umowy (prawo do audytu).
  • Sponsor (Spółka) gwarantuje sobie w umowie sponsoringowej: a) możliwość natychmiastowego zaprzestania finansowania działań sponsorowanego w przypadku zaistnienia uzasadnionego podejrzenia naruszenia prawa w zakresie objętym umową, b) zaistnienia konfliktu interesów lub wystąpienia korupcji, c) prawo żądania zwrotu wszelkich płatności związanych z wykonaniem umowy sponsoringu w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia prawa przez podmiot sponsorowany.
  • Działalność sponsoringowa Spółki nie może być związana z żadną inną relacją biznesową pomiędzy podmiotem sponsorowanym i Spółką, w szczególności zawarciem innej transakcji handlowej.
  • Darowizny pieniężne powinny być przekazywane wyłącznie w formie bezgotówkowej za pośrednictwem przelewu na rachunek bankowy należący do obdarowanego.

 

§ 5 Weryfikacja Partnerów Biznesowych

  • Pracownik przy wyborze nowego partnera biznesowego powinien zwrócić uwagę na listę poniższych sygnałów ostrzegawczych, które mogą potencjalnie prowadzić do Korupcji:
    1. częste lub niewspółmierne prezenty lub przejawy gościnności na rzecz Pracownika,
    2. żądanie nietypowych sposobów dokonania płatności, np. dużych sum gotówką, czy zapłaty wynagrodzenia na rzecz osoby trzeciej,
    3. wystąpienie bardzo wysokich prowizji lub nietypowych schematów płatności(np. przelew do innego podmiotu lub państwa),
    4. niechęć partnera biznesowego do zawarcia umowy w formie pisemnej,
    5. brak obiektywnego powodu do korzystania z usług danego partnera biznesowego,
    6. wybrany partner biznesowy nie posiada odpowiednich umiejętności, zasobów, doświadczenia wymaganych przy deklarowanym zakresie współpracy,
    7. ustalenie „beneficjenta rzeczywistego” partnera biznesowego, w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2018 poz. 723), nie jest możliwe lub budzi wątpliwości.
  • Negatywny wynik przeprowadzonej weryfikacji powinien stanowić podstawę do nie podjęcia lub zakończenia umowy współpracy z takim partnerem biznesowym, a pracownik jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie bezpośredniego przełożonego.

 

§ 6 Zgłaszanie przypadków naruszeń Kodeksu Antykorupcyjnego

  • Pracownik zobowiązany jest do poinformowania Spółki, za pośrednictwem dedykowanych kanałów informacyjnych o wystąpieniu działania korupcyjnego lub otrzymaniu propozycji dotyczącej wręczenia lub przyjęcia korzyści majątkowej lub osobistej;
  • Dedykowane kanały informacyjne obejmują:
  • kontakt z bezpośrednim przełożonym; wyjątek stanowi sytuacja, gdy istnieje prawdopodobieństwo udziału przełożonego w Korupcji – wówczas rekomendowany jest bezpośredni kontakt z Compliance Officerem w osobie Prezesa Zarządu lub w przypadku gdy taka sytuacja dotyczy członka Zarządu do Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki;
  • mail dedykowany zgłoszeniom wszelkich nadużyć i naruszeń sygnalista@intersport.pl;
  • W celu rzetelnego i sprawnego przeprowadzenia procesu zidentyfikowania działań i osób uczestniczących w Korupcji, Pracownik zgłaszający naruszenie Kodeksu Antykorupcyjnego powinien przekazać wszystkie posiadane informacje, które mogą być przydatne w sprawie.
  • Spółka stosuje zasadę braku działań odwetowych i podejmuje działania w celu ochrony osób zgłaszających przed zwolnieniem z tego tytułu, aktami dyskryminacji, itp.

 

§ 7 Konsekwencje niestosowania Kodeksu Antykorupcyjnego

  • Niestosowanie Kodeksu Antykorupcyjnego skutkuje podjęciem działań dyscyplinarnych wobec Pracowników, którzy dopuścili się Korupcji.
  • Czyny o charakterze korupcyjnym popełnione przez Pracowników w imieniu Spółki mogą skutkować także indywidualną odpowiedzialnością karną.


§ 8 Sankcje w przypadku nieprzestrzegania reguł Kodeksu antykorupcyjnego

  • Pracownik jest zobowiązany do przestrzegania reguł wskazanych w Kodeksie Antykorupcyjnym oraz do śledzenia jego aktualizacji na stronie Internetowej Spółki.
  • Nieprzestrzeganie reguł Kodeksu Antykorupcyjnego może skutkować nałożeniem na Pracownika sankcji dyscyplinarnych, w tym stanowić podstawę do rozwiązania umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej stanowiącej podstawę współpracy ze Spółką.
  • Niezależnie od charakteru popełnionego czynu Korupcji (np. bezpośredni, pośredni, osoba przyjmująca, osoba wręczająca), Pracownicy będą traktowani jednakowo.
  • Zachowania niezgodne z regułami Kodeksu antykorupcyjnego mogą naruszać przepisy powszechnie obowiązującego prawa, co może skutkować nałożeniem na Spółkę, oraz na Pracowników sankcji karnoprawnych, cywilnoprawnych lub administracyjno-prawnych (np. grzywna, kara pieniężna, utrata zamówień), a także skutkować naruszeniem reputacji Spółki. Powyższe przyczyny mogą stanowić podstawę odpowiedzialności odszkodowawczej Pracownika wobec Spółki.

 

§ 9 Inne postanowienia

  • W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości dotyczących interpretacji postanowień Kodeksu Antykorupcyjnego, Pracownik jest zobowiązany wyjaśnić te wątpliwości z bezpośrednim przełożonym. W przypadku powstania tego typu wątpliwości po stronie przełożonego, przełożony jest zobowiązany wyjaśnić te wątpliwości z Compliance Officerem w osobie Prezesa Zarządu lub w przypadku gdy taka sytuacja dotyczy członka Zarządu do Przewodniczącego Rady Nadzorczej.
  • Pracownik jest zobowiązany do znajomości niniejszego Kodeksu Antykorupcyjnego oraz udziału w szkoleniach z zakresu przeciwdziałania Korupcji.
  • Spółka posiada wewnętrzną Procedurę anonimowego zgłaszania naruszeń prawa („Procedura”), regulującą zasady zgłaszania przez Pracowników nieprawidłowości i nadużycia prawa zapewniającą całkowitą poufność i anonimowość osoby zgłaszającej.


Wersja w PDF

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERSPORT Polska S.A.  ("INTERSPORT") z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki.
  2. W INTERSPORT powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iodo@intersport.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przekazywania przez INTERSPORT informacji handlowych lub marketingowych dotyczących oferowanych przez INTERSPORT produktów lub usług.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona zgoda, którą można w każdym czasie cofnąć, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
  6. Odbiorcami przetwarzanych przez INTERSPORT danych osobowych będą jedynie podmioty zewnętrzne wspierające obsługę systemów teleinformatycznych i akcji marketingowych. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  7. W związku z przetwarzaniem przez INTERSPORT danych osobowych, przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji ww. praw prosimy składać pod adres e-mail: iodo@intersport.pl
  8. Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  9. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez INTERSPORT znajdą Państwo w Polityce Prywatności (link tutaj).

Polityka prywatności

​​​​​​​Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies
w serwisach internetowych Spółki INTERSPORT Polska S.A.


Ochrona prywatności

Spółka INTERSPORT Polska S.A. (zwana dalej "INTERSPORT") przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności Użytkowników odwiedzających serwisy internetowe administrowane przez INTERSPORT (zwane dalej "Serwisami"). Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane wyłącznie do celów administrowania Serwisami. Serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez Użytkownika, datę i godzinę żądania oraz wysłania odpowiedzi, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Większość logów (dzienniki serwera) nie jest powiązanych z żadnym konkretnym Użytkownikiem. Wszelkie dane Użytkowników uzyskane za pośrednictwem Serwisów przeznaczone są na użytek INTERSPORT.


Mechanizm cookies

Termin „plik cookie” używany w niniejszym dokumencie odnosi się do plików cookies i innych podobnych narzędzi opisanych w Dyrektywie 2009/136/WE Parlamentu Europejskiego dotyczącej przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej (Dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej) oraz art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego.


I. Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. W plikach cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisów.


II. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację Użytkownika.


III. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe Użytkowników Serwisów.


IV. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o UżytkownikachKotwica, z wyjątkiem informacji o ich zachowaniu w Serwisie.


V. INTERSPORT przechowuje pliki cookies na komputerach Użytkowników w celu:

1. właściwego dopasowania Serwisów do potrzeb Użytkowników oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
2. zapamiętania preferencji i indywidualnych ustawień Użytkownika, pliki cookies pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego potrzeb;
3. tworzenia statystyk oglądalności Serwisów, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
4. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
5. zapisaniu danych koszyka w sklepie internetowym INTERSPORT, aby po ponownym odwiedzeniu Serwisu ich nie tracić.


VI. Rodzaje plików cookies, które są wykorzystywane w Serwisach administrowanych przez INTERSPORT.


1. Z uwagi na czas życia cookies i innych podobnych technologii, stosowane są pliki:

a) „sesyjne” (session cookies), czyli pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
b) „stałe” (persistent cookies), które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.


2. Ze względu na cel, jakiemu służą cookies i inne podobne technologie, stosowane są następujące rodzaje plików: 

a) „niezbędne” - pliki cookies umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b) służące do zapewnienia bezpieczeństwa - pliki cookies wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe”- pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d) „funkcjonalne” - pliki cookies umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” - pliki cookies umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych optymalnie dostosowanych do ich zainteresowań. 


VII. Użytkownik posiada możliwość takiego skonfigurowania przeglądarki internetowej, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików cookies na dysku twardym komputera. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.


VIII. Poprzez odpowiednią konfigurację Państwa przeglądarki mogą Państwo w każdym czasie uniemożliwić przechowywanie plików cookies (wyłączyć gromadzenie cookies oraz ich usunięcie).  Niektóre funkcje naszej Witryny mogą jednak nie działać, jeżeli wyłączą Państwo korzystanie z cookies. Nadal istnieje możliwość wyłączenia analizy przez Google Analytics poprzez włączenie funkcji opt-out-cookies. 

IX. Mogą Państwo zapobiec rejestrowaniu danych zgromadzonych w cookies, a dotyczących korzystania z Witryny (w tym Państwa adresu IP) przez Google, jak również przetwarzaniu tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki, znajdującą się pod linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

Mogą Państwo również zrezygnować ze spersonalizowanych reklam. Instrukcja wyłączenia znajduję się pod tym linkiem https://adssettings.google.pl/anonymous?sig=ACi0TCjs8RYK5J6o6-Yb1hV9iHOqP1gNKHmF0c6O0GzFLVSut9aDTKfWruXXJIqih2WQ33FrqAZL_kjlT4BEJKJ-O9z8YHfu5g0ntN7Ye6I2UdlYJPK2wwI&hl=pl.


X. INTERSPORT informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.


XI. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) w sekcji „Pomoc” oraz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/.


XII. W swoich serwisach INTERSPORT korzysta z Google Analytics, usługi analizy sieci Google Inc. (dalej zwanej „Google”). Cookies są przechowywane na Państwa komputerze i umożliwiają analizę sposobu korzystania przez Państwa z serwisów.


XIII. Informacje zgromadzone w cookies dotyczące korzystania przez Państwa z serwisów INTERSPORT są przekazywane na serwer Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Z usługi tej INTERSPORT korzysta na swojej stronie internetowej z włączoną anonimizacją IP. Oznacza to, że  Państwa adres IP jest na stronie internetowej INTERSPORT skracany przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych państwach będących stroną Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym i tym samym podlega anonimizacji. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany na serwer Google w Stanach Zjednoczonych i tam skracany. Na zlecenie INTERSPORT Google będzie wykorzystywać powyższe informacje w celu analizy sposobu korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej, tworzenia raportów o aktywności na stronie internetowej, wyświetlania reklam dostosowanych do Państwa preferencji oraz w celu świadczenia dla nas jako operatora Serwisów innych usług związanych z użytkowaniem Serwisów i Internetu.


XIV. Adres IP przekazany przez Państwa przeglądarkę w ramach Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google.


XV. Wykorzystanie plików cookies, a także narzędzi Google AdWords oraz Google Analytics pozwoli INTERSPORT – dzięki informacjom, że są Państwo zainteresowani produktami INTERSPORT prezentowanymi w serwisach – skierować do Państwa reklamę dotyczącą produktów INTERSPORT prezentowanych w serwisach także, gdy odwiedzać będą Państwo inne strony internetowe.


Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych przetwarzanych w Serwisach jest INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki („INTERSPORT”), wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000216182, z wpłaconym w całości kapitałem zakładowym w wysokości 3 038 070,00 zł, NIP 676-001-65-53.


  1. W INTERSPORT powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail: iodo@intersport.pl


  1. Wszelkie pochodzące od Państwa dane osobowe gromadzone są na dwa sposoby:

1. informacje podawane dobrowolnie przez Użytkownika – o podanie danych osobowych prosimy Użytkowników korzystających z formularzy rejestracyjnych i kontaktowych;

2. informacje uzyskiwane podczas korzystania z Serwisów – wśród nich mogą być:

a) adres IP – każdy komputer podłączony do Internetu ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany Użytkownik łączy się z siecią. INTERSPORT zastrzega sobie prawo do przechowywania dodatkowych logów wewnątrz serwisu, które łączą adres IP z kontem klienta. Logi te służą wyłącznie analizie ewentualnych problemów technicznych przy rejestracji, logowaniu i korzystaniu z witryny.

b) pliki tekstowe (ang. "cookies") wysyłane do komputera Użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Pliki cookie przechowują jedynie dane wymagane przez serwis WWW do prawidłowego działania, w tym identyfikacji aktualnie zalogowanego Użytkownika. Dane osobowe Użytkownika mogą być wyświetlane w treści stron WWW w przypadku odwiedzania konta w E-SKLEPIE lub witrynie E-KARTA.


  1. INTERSPORT przetwarza następujące dane osobowe: imię, nazwisko, płeć, adres do doręczeń (korespondencyjny), adres E-MAIL, numer telefonu, IP, numer rachunku bankowego.


  1. W przypadku wyrażenia przez Państwa chęci otrzymywania bonów urodzinowych w ramach programu lojalnościowego, INTERSPORT przetwarza również podaną przez Państwa datę urodzenia na zasadach określonych w Regulaminie Programu lojalnościowego.


  1. Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
  1.  w celu podjęcia przez INTERSPORT niezbędnych działań związanych z realizacją umowy, w szczególności przetwarzania zamówień i zwrotów, wysyłania SMS-ów lub wiadomości E-MAIL (w zależności od przekazanych nam danych osobowych) z informacjami o statusie realizacji zamówienia oraz kontaktu w razie wystąpienia problemów z realizacją zamówienia. W takim przypadku podstawą przetwarzania Państwa danych jest umowa zawarta z INTERSPORT. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
  2. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów INTERSPORT, w szczególności:
  1. marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług INTERSPORT, w tym profilowania,
  2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przez INTERSPORT roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,
  3. weryfikacji Użytkownika w celu zapobiegania oszustwom,
  4. zapewnienia bezpieczeństwa sieci i informacji, a w szczególności zapobiegania próbom nieautoryzowanego dostępu do informacji,
  5. wysyłania ankiet mających na celu uzyskanie informacji o jakości świadczonych usług,
  6. uczestnictwa w konkursach organizowanych przez INTERSPORT,
  7. dla celów administracyjnych i statystycznych.

W takim przypadku podstawą przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez INTERSPORT. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, jeżeli jest to uzasadnione Państwa szczególną sytuacją, na zasadach określonych w pkt. XVI niniejszej Polityki. Sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnej formie.

  1. w celu prowadzenia działań z zakresu marketingu i przekazywania informacji handlowych, obejmujących na przykład otrzymywanie wiadomości w formie newsletteru, informacji o promocjach, wyprzedażach, imprezach i konkursach organizowanych przez INTERSPORT – na podstawie udzielonej przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych we wskazanym przez nas każdorazowo celu.  Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Udzieloną zgodę można w każdym czasie cofnąć. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
  2. w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. w szczególności rozpatrywania reklamacji, a także wystawiania oraz przechowywania faktur w związku z przeprowadzonymi transakcjami – podstawą przetwarzania danych jest wówczas niezbędność ich przetwarzania  do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na INTERSPORT;


  1. Państwa dane będą przez nas przetwarzane przez następujący okres:
  1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest umowa zawarta z INTERSPORT – przez cały czas trwania tej umowy (w  przypadku uczestnictwa w Programie lojalnościowym – przez cały okres uczestnictwa), a ponadto – w zakresie dopuszczonym przez przepisy prawa – w celu  dochodzenia lub obrony przez INTERSPORT roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, do upływu okresu ich przedawnienia.
  2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez INTERSPORT, dane będą przetwarzane tak długo, jak będą niezbędne do celów, dla których są one przetwarzane;
  3. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych będzie  udzielona przez Państwa zgoda, dane będą przez nasz przetwarzane do chwili jej wycofania. Po wycofaniu zgody Państwa dane będą przetwarzane w niezbędnym zakresie w celu  dochodzenia lub obrony przez INTERSPORT roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, do upływu okresu ich przedawnienia;
  4. w przypadku, gdy  podstawą przetwarzania danych jest niezbędność ich przetwarzania  do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na INTERSPORT, dane będą przetwarzane tak długo, jak wymagają tego przepisy prawa.
  1. Państwa dane osobowe podlegają czynności profilowania, polegającej na analizie historii złożonych przez Państwa zamówień oraz przeglądanych przez Państwa produktów  w Serwisach INTERSPORT, a następnie, w oparciu o te informacje,  kierowaniu do Państwa spersonalizowanych ofert naszych produktów lub usług. W przypadku podania daty urodzenia INTERSPORT kieruje do Państwa ponadto oferty specjalnie dostosowane do wieku oraz – za Państwa zgodą – wysyła bony urodzinowe. Profilowanie pozwala nam na oferowanie Państwu produktów lub usług dopasowanych do Państwa potrzeb i zainteresowań. Podstawą dokonywania czynności profilowania są cele marketingu bezpośredniego oraz wyrażona przez Państwa uprzednio zgoda na otrzymywanie informacji handlowych. INTERSPORT nie będzie jednak podejmował wobec Państwa wiążących decyzji w sposób zautomatyzowany. Wobec czynności profilowania przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu w dowolnej formie.


  1. Odbiorcami przetwarzanych przez INTERSPORT danych osobowych będą: (1) podmioty przetwarzające dane w imieniu INTERSPORT,  wspierające obsługę zamówień lub reklamacji oraz systemów teleinformatycznych (pełna lista znajduje się poniżej), (2) inni administratorzy przetwarzający Państwa dane osobowe we własnym imieniu , w szczególności podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmiotom prowadzącym działalność płatniczą. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych poza UE.
  2. Informacje zgromadzone w cookies dotyczące korzystania przez Państwa z serwisów INTERSPORT są przekazywane na serwer Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w rozdziale „Mechanizm cookies” w pkt. XII-XV.


  1. Na podstawie informacji uzyskanych w ramach Serwisów, INTERSPORT może sporządzać zbiorcze zestawienia statystyczne, które mogą być ujawniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych Użytkowników.


  1. W związku z przetwarzaniem danych przez INTERSPORT przysługuje Państwu prawo dostępu do danych i ich poprawiania, prawo usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w innych celach niż wskazane powyżej, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.


  1. Przysługuje Państwu prawo do uzyskania od potwierdzenia, czy INTERSPORT przetwarza dotyczące Państwa dane osobowe. Jeżeli ma to miejsce, są Państwo uprawnieni do uzyskania dostępu do tych danych oraz do informacji obejmujących cele przetwarzania, kategorie danych osobowych, informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione (w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych), planowany okres przechowywania danych osobowych lub kryteria ustalania tego okresu, źródło pozyskania Państwa danych, informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz zasadach i konsekwencjach takiego profilowania.


  1. Jeżeli uznają Państwo, że dotyczące Państwa dane przetwarzane przez INTERSPORT są nieprawidłowe, mają Państwo prawo żądania niezwłocznego ich sprostowania. Jeżeli uznają Państwo te dane za niekompletne biorąc pod uwagę cele ich przetwarzania, mogą Państwo żądać ich uzupełnienia, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia. 


  1. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia w dowolnym momencie i w dowolnej formie – z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych, które jest oparte na podstawie uzasadnionych interesów INTERSPORT, w tym wobec profilowania. INTERSPORT przestanie wówczas przetwarzać Państwa dane, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Państwa danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub Państwa dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.


  1. Jeżeli Państwa dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. W takim przypadku INTERSPORT zaprzestanie przetwarzania Państwa danych do takich celów. 


  1. Mają Państwo prawo żądać niezwłocznego usunięcia dotyczących Państwa danych osobowych. INTERSPORT usunie Państwa dane, jeżeli:
  1. nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
  2. podstawą przetwarzania danych była wyrażona przez Państwa zgoda i zgoda ta została przez Państwa cofnięta, a jednocześnie nie istnieje inna podstawa przetwarzania;
  3. wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją wobec przetwarzania opartego na podstawie uzasadnionych interesów INTERSPORT w celach niezbędnych do realizacji tych interesów, w tym profilowania

- chyba że INTERSPORT wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

  1.   wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim;
  2. dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.

Dane nie zostaną jednakże usunięte m.in. w zakresie, w jakim ich przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń przez INTERSPORT – do upływu okresu przedawnienia roszczeń.


  1. Przysługuje Państwu prawo żądania ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

a) kwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający INTERSPORT sprawdzić prawidłowość tych danych;

b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

c) INTERSPORT nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

d) wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie INTERSPORT są nadrzędne wobec podstaw Państwa sprzeciwu.


  1. Oświadczenia w zakresie realizacji ww. praw oraz wszelkie uwagi prosimy kierować pod adres e-mail: iodo@intersport.pl. lub telefonicznie dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (+4812 44 48 888).


  1. Jeżeli mimo naszego wsparcia uznają Państwo, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).


Bezpieczeństwo


I. INTERSPORT dokłada wszelkich starań, aby chronić Serwisy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W tym celu stosowane są m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwery, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa. Wszystkie dane są szyfrowane na drodze między serwerem a komputerem Użytkownika, w tym również formularze.


II. Serwisy INTERSPORT zawierają odnośniki do innych stron internetowych. Rekomendujemy, aby po przejściu na inne witryny, zapoznać się z obowiązującą tam polityką prywatności. INTERSPORT nie odpowiada za politykę prywatności stron internetowych, do których odnośniki umieszczone są na stronach serwisu.


Zmiany

W przypadku zmiany Polityki Prywatności obowiązującej w Serwisach, INTERSPORT zamieści odpowiednią modyfikację na niniejszej podstronie.

​​​​​​​

Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 roku.

Wymiana towaru

Każdy zakupiony towar poprzez sklep internetowy Intersport można do 60 dni od daty odbioru zwrócić lub wymienić. 

W przypadku podjęcia decyzji o wymianie towaru, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 60 dni, od daty zawarcia umowy, do salonu siedziby firmy wraz z kopią dokumentu zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy (link) lub wymienić towar osobiście w dowolnym salonie Intersport na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty wysyłki wymienianego towaru pokrywane są przez Zamawiającego. Adres do wysyłki:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382

z dopiskiem "ZWROT ECOMM" lub "WYMIANA ECOMM"


Wymieniany towar nie powinien nosić sladów użycia oraz powinien nadawać się do odsprzedaży. W innym wypadku odstąpienie od umowy może wiązać się z potrąceniem utraconej wartości wymienianego towaru zgodnie z regulaminem esklepu (link).

Jeśli wszystkie ww. warunki wymiany towaru zostaną spełnione, salon który otrzymał wymieniany towar odeśle wymieniony towar. Wymiana osobista towaru w salonie nie generuje dodatkowych kosztów, chyba że wymieniany towar jest droższy od zakupionego.

Jeżeli zachodzi konieczność wymiany towaru na inny model, należy skorzystać z opcji zwrotu (informacje tutaj) a następnie złożyć kolejne zamówienie na inny towar.

Więcej informacji wraz z załącznikami zawiera nowy Regulamin eSklepu pod tym linkiem.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu INTERSPORT Polska S.A. widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

Link: Regulamin eSklepu


Komunikat w sprawie reklamacji i zwrotów towaru:

W związku z zaistniałą sytuacją zamknięcia centrów handlowych wszystkie reklamacje oraz zwroty będą przyjmowane po wznowieniu działalności handlowej przez firmę Intersport Polska S.A.

Wszyscy klienci mają możliwość wysłania reklamacji bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

    INTERSPORT Polska S.A.
    32-060 Liszki, Cholerzyn 382

    ​​​​​​​z dopiskiem "REKLAMACJA"

Wysyłając reklamację do siedziby firmy prosimy o wydrukowanie i wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne PDF

Wypełnione zgłoszenie proszę umieścić wraz z reklamowanym towarem. Informacje zawarte w zgłoszeniu potrzebne są do przeprowadzenia całego procesu reklamacji.



Czas realizacji zamówienia

Przybliżony termin wysyłki zaznaczony jest przy każdym produkcie i jest liczony od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, czas realizacji liczony jest od najdłuższego terminu.

Czas realizacji zamówienia podawany jest w dniach roboczych. Dla zamówień złożonych w dni wolne, czas realizcji jest liczony od następnego dnia roboczego, po dniu, w którym zostało złożone zamówienie.

​​​​​​​UWAGA. W związku z obecną sytuacją w kraju informujemy, że mogą pojawić się opóźnienia w realizacji zamówień oraz dłuższy czas oczekiwania na kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Zwroty

Informujemy, że przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 60 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.


Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym:

W ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki wypełnij dołączony formularz odstąpienia od umowy i prześlij jego skan lub zdjęcie na adres sklep@intersport.pl.
Dostarcz produkt wraz z wypełnionym formularzem i kopią dokumentu zakupu do dowolnego sklepu stacjonarnego w Polsce w ciągu 60 dni od daty wysłania skanu formularza.
Zwrot pieniędzy otrzymasz w sklepie stacjonarnym(*) w formie gotówki lub przelewem na konto bankowe (W przypadku płatności przez płatności elektroniczne lub przelewem na konto bankowe, zwrot zostanie przesłany na konto/kartę, z którego zamówienie zostało opłacone. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego).


Zwrot na koszt klienta:

W ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki wypełnij dołączony formularz odstąpienia od umowy i prześlij jego skan lub zdjęcie na adres sklep@intersport.pl. 

Wyślij produkt wraz z wypełnionym formularzem i kopią faktury na adres siedziby firmy w ciągu 60 dni od daty wysłania skanu formularza. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Wysyłki możesz dokonać Pocztą Polską lub kurierem na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382
​​​​​​​
z dopiskiem "ZWROT ECOMM"

Pieniądze za zamówienie(*) zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku płatności przez przelew elektroniczny lub przelewem na konto bankowe, zwrot zostanie przesłany na konto/kartę, z którego zamówienie zostało opłacone. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego.


* - dotyczy produktów, których wartość nie została zmniejszona poprzez korzystanie w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W pozostałych przypadkach zwrot realizowany jest po wycenie utraty wartości towaru przez rzeczoznawcę.


Wzór oświadczenia o zwrocie towaru dostępny jest w formacie PDF pod linkiem.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy dostępne jest w formacie PDF pod linkiem.

Więcej informacji wraz z załącznikami zawiera Regulamin eSklepu pod tym linkiem.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami


Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta

+48 12 444 88 88


Czynne w godzinach:

Poniedzałek - Piątek

08:00 - 17:00

Sobota

09:00 - 15:00


Napisz do nas.

Przejdź do formularza kontaktowego.