• Darmowa przesyłka od 100 zł
  • Darmowy odbiór w salonie
  • Możliwość zapłaty w ratach

Koszty dostawy



Sposób dostawyWartość zamówieniaKoszt dostawy
Przedpłata na kontoPobranie przez kuriera
Kurier DPDdo 100 zł13 zł17 zł
Kurier DPDpowyżej 100 zł0 zł0 zł
Odbiór osobisty*dowolna0 zł-
Do zamówień powyżej 100 zł przesyłka GRATIS!


*Odbiór osobisty w sklepach INTERSPORT możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Tylko po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a towar wysłany do salonu docelowego.



Dostępne formy płatności


Dla Państwa wygody oferujemy do wyboru następujące formy płatności:


Przedpłata na konto - płatność w formie przelewu na konto firmowe, w takim wypadku potwierdzenie następuje zwykle kolejnego dnia zaraz po wpłynięciu przelewu na konto. 

Przelewy24 - system błyskawicznych transakcji elektronicznych. Udostępnia płatność kartami kredytowymi i debetowymi oraz błyskawiczne przelewy online. Przelewy potwierdzane są zwykle w kilka minut w automatycznym systemie transakcyjnym.

Płatność ratalna - wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów udostępniamy możliwość zakupu na raty. Aktualna oferta ratalna dostępna tutaj.

Płatność kartą podarunkową - stanowi elektroniczny odpowiednik bonu towarowego, wydana na okaziciela, uprawnia użytkownika do jej realizacji w salonie sprzedaży, o wartości równej nominałowi, wyrażonemu na karcie (nie mniejszemu jednak niż 50zł), akceptowana jako środek płatniczy we wszystkich sklepach INTERSPORT w Polsce, ważna jest przez rok od momentu wydania.


Wysyłka za pobraniem - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. Możliwa do wyboru jedynie w przypadku odbioru przesyłki pod własnym adresem klienta. Przesyłki z odbiorem w sklepie w przypadku wyboru tej płatności wysyłane są na adres klienta.



Bezpieczne zakupy


Bezpieczeństwo

Operator płatności elektronicznych Przelewy24 zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji oraz danych klientów dokonujących płatności. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji przez naszych klientów.


Komunikacja

Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL. Jest to rodzaj zabezpieczenia, polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem do operatora płatności i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu co uniemożliwia osobą postronnym odczytanie danych identyfikacyjnych klienta naszego sklepu.


Sekcja Bezpieczeństwa

Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika Przelewy24. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi. W przypadku odmowy dokonania płatności przez operatora, klient w każdej chwili ma możliwość sprawdzenia z jakich powodów transakcja nie może być zrealizowana (przykładowo: brak środków, przerwy w działaniu systemu banku)



Reklamacje


Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń z tytułu rękojmi.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu INTERSPORT Polska S.A. widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

Link: Regulaminy



Uwaga: Likwidacja sklepu Wrocław CH Borek


Wymiana towaru


Każdy zakupiony towar poprzez sklep internetowy Intersport można zwrócić lub wymienić do 14 dni od daty odbioru. 

W przypadku podjęcia decyzji o wymianie towaru, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 14 dni, od daty odstąpienia od umowy, do salonu z którego towar pochodzi (adres oddziału na paragonie/fakturze) wraz z kopią dokumentu zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy (link) lub wymienić towar osobiście w dowolnym salonie Intersport na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty wysyłki wymienianego towaru pokrywane są przez Zamawiającego.

Wymieniany towar nie powinien nosić sladów użycia oraz powinien nadawać się do odsprzedaży. W innym wypadku odstąpienie od umowy może wiązać się z potrąceniem utraconej wartości wymienianego towaru zgodnie z regulaminem esklepu (link).

Jeśli wszystkie ww. warunki wymiany towaru zostaną spełnione, salon który otrzymał wymieniany towar odeśle wymieniony towar. Wymiana osobista towaru w salonie nie generuje dodatkowych kosztów, chyba że wymieniany towar jest droższy od zakupionego.

Jeżeli zachodzi konieczność wymiany towaru na inny model, należy skorzystać z opcji zwrotu (informacje tutaj) a następnie złożyć kolejne zamówienie na inny towar.



Zwrot towaru


Informujemy, że przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym:

​​​​​​​​​​​​

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wypełnij dołączony formularz odstąpienia od umowy i prześlij jego skan lub zdjęcie na adres sklep@intersport.pl.

​​​​​​​

Dostarcz produkt wraz z wypełnionym formularzem i kopią dokumentu zakupu do dowolnego sklepu stacjonarnego w Polsce w ciągu 14 dni od daty wysłania skanu formularza.

​​​​​​​

Zwrot pieniędzy otrzymasz w sklepie stacjonarnym(*) w formie gotówki lub przelewem na konto bankowe (W przypadku płatności przez PayU lub przelewem na konto bankowe, zwrot zostanie przesłany na konto/kartę, z którego zamówienie zostało opłacone. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego).

Zwrot na koszt klienta:

​​​​​​​

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wypełnij dołączony formularz odstąpienia od umowy i prześlij jego skan lub zdjęcie na adres sklep@intersport.pl.

​​​​​​​

Wyślij produkt wraz z wypełnionym formularzem i kopią faktury na adres oddziału, (znajdujący się na fakturze) w ciągu 14 dni od daty wysłania skanu formularza. Wysyłki możesz dokonać Pocztą Polską lub kurierem.

​​​​​​​

Pieniądze za zamówienie(*) zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku płatności przez PayU lub przelewem na konto bankowe, zwrot zostanie przesłany na konto/kartę, z którego zamówienie zostało opłacone. W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta bankowego.


* - dotyczy produktów, których wartość nie została zmniejszona poprzez korzystanie w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W pozostałych przypadkach zwrot realizowany jest po wycenie utraty wartości towaru przez rzeczoznawcę.


Wzór oświadczenia o zwrocie towaru dostępny jest w formacie PDF pod linkiem

Pouczenie o odstąpieniu od umowy dostępne jest w formacie PDF pod linkiem

Więcej informacji wraz z załącznikami zawiera nowy Regulamin eSklepu pod tym linkiem.