Buty narciarskie męskie Atomic 2024 HAWX Magna 90 X GW AE5027800 Buty narciarskie męskie Atomic 2024 HAWX Magna 90 X GW AE5027800 Buty narciarskie męskie Atomic 2024 HAWX Magna 90 X GW AE5027800
WYPRZEDAŻ
Atomic

Buty narciarskie męskie Atomic 2024 HAWX Magna 90 X GW AE5027800

5.0 (4 oceny)
43 % off
1 499,00 854,99
Cena regularna 1499,00 zł. Najniższa cena towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 1499,00 zł
Wybierz rozmiar
30,5
26,5
Opis Produktu

 

  • Męskie buty narciarskie dla średniozaawansowanych
  • FLEX 90
  • Szerokość: 102 mm
  • Technologia MIMIC Platinium to formowane termicznie tworzywo w obrębie linera, które naśladuje kształt stopy
  • Liner 3D Stretch Toe Box – asymetrycznie ukształtowany dla lewej i prawej stopy
  • Izolaca 3M™ Thinsulate™ zapewnia wysoki komfort termiczny stopy
  • Pianka Memory Fit zapewnia indywidualne dopasowanie skorupy i mankietu
  • System adaptacyjnego dopasowania mankietów
  • Energy Backbone zapewnia wsparcie podczas dynamicznych przejazdów
  • True Flex PU - ekskluzywny materiał skorupy zapewnia taką samą elastyczność w różnych temperaturach
  • Aluminiowe klamry z mikroregulacją serii 6000
  • Pasek na rzep 35 mm
  • Podkładki GripWalk w zestawie



Męskie buty Atomic Hawx Magna 90X to wygodne szerokie buty stworzone do jazdy all-mountain. Zapewnią doskonałe czucie narty i łatwe przenoszenie energii podczas dynamicznych skrętów. Ich konstrukcja to połączenie wydajności i komfortu. Dzięki profilowi PROLITE lekka skorupa znakomicie przenosi obciążenie potrzebne do kontroli narty. System dopasowania MIMIC Platinium odpowiada za komfort stopy bez nadmiernego ucisku. Mankiet w kształcie tulipana łatwo dopasować do szerszej łydki. 



atomic-boots-prolite

PROLITE - rewolucyjna lekka konstrukcja ze wzmocnieniami w kluczowych miejscach.



atomic-boots-energy-backbone

ENERGY BACKBONE - wzmocniony, asymetryczny "kręgosłup" w zaawansowanych butach narciarskich, zapewniający dodatkową siłę podczas mocnej jazdy oraz ulepszone przenoszenie energii bocznej dla lepszej przyczepności krawędzi.