Drodzy Klienci!

W związku z decyzją Prezesa Rady Ministrów o zamknięciu od 20 marca do 9 kwietnia 2021 roku sklepów stacjonarnych informujemy, że nadal mogą Państwo zrealizować zakupy za pośrednictwem naszego sklepu internetowego www.intersport.pl

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia w salonie?

Rolą salonow Intersport będzie wydawanie przesyłek zakupionych w sklepie internetowym intersport.pl, oraz przyjmowanie zwrotów.
Lista salonów >

Punkty odbioru będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 19.00.

​​​​​​​Jak mogę odebrać zamówiony towar?

Odbiór zakupionych produktów we wszystkich salonach Intersport możliwy jest zgodnie z poniższymi zasadami:

- odbiór zamówień możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 19.00. Lista salonów >
- na drzwiach znajdą Państwo informację z numerem telefonu na który należy zadzwonić aby obsługa podeszła i wydała towar

Ile czasu mam na zwrot towaru?

Czas na zwrot zakupów dokonanych w sklepie internetowym wynosi 30 dni. Zwroty towarów zakupionych w salonach stacjonarnych Intersport możliwe będą po otwarciu sklepów, a czas na zwrot zostanie wydłużony o czas obecnego zamknięcia salonów.

W jaki sposób mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Zwrot zakupionych produktów we wszystkich salonach Intersport możliwy jest zgodnie z poniższymi zasadami:

- zwrot zamówień możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 19.00. Lista salonów >
- na drzwiach znajdą Państwo informację z numerem telefonu na który należy zadzwonić aby obsługa podeszła i przyjęła zwracany towar

lub

prosimy o przesłanie zamówienie bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382

z dopiskiem "ZWROT ECOMM" 



W jaki sposób mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Zwroty zakupionych produktów w salonach stacjonarnych Intersport możliwe będą po otwarciu sklepów, a czas na zwrot zostanie wydłużony o czas obecnego zamknięcia salonów.

Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Napisz do nas na adres sklep@intersport.pl lub zadzwoń pod numer +48 12 44 48 888. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00, sobota od 9:00 do 15:00

Jak mogę złożyć reklamację?

Więcej informacji znajdziesz w zakładce: https://www.intersport.pl/esklep-informacje#reklamacje