• Darmowa dostawa od 100zł
  • Darmowy odbiór i zwrot w salonie
  • Możliwość zapłaty w ratach


Drodzy Klienci!

Nasze sklepy stacjonarne są już otwarte!

W związku z obecną sytuacją w kraju informujemy, że mogą pojawić się opóźnienia w realizacji zamówień oraz dłuższy czas oczekiwania na kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia w salonie?

Aktualnie nie ma możliwości odbierania zamówień w salonach stacjonarnych. Wkrótce przywrócimy tę metodę. Zapraszamy do wyboru innej formy dostawy.

Ile czasu mam na zwrot lub wymianę towaru?

Czas na zwrot lub wymianę zakupów dokonanych w sklepie internetowym wynosi 60 dni.

W sklepach stacjonarnych dla zakupów dokonanych od 04.05.2020 jest to 14 dni.

W jaki sposób mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony w sklepie internetowym?

W celu wymiany lub zwrotu towaru prosimy o przesłanie zamówienie bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382
z dopiskiem "ZWROT ECOMM" lub "WYMIANA ECOMM"


Zwrotu lub wymiany towaru możesz również dokonać osobiście w naszych salonach.

Jak mogę skontaktować się w obsługą sklepu?

Napisz do nas na adres sklep@intersport.pl lub zadzwoń pod numer +48 12 44 48 888. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00.

Jak mogę złożyć reklamację?

Więcej informacji znajdziesz w zakładce: https://www.intersport.pl/esklep-informacje#reklamacje