Jak dobrać narty zjazdowe dla siebie spośród tylu dostępnych modeli? Każdy rodzaj nart ma przecież inną konstrukcję, twardość wzdłużną i poprzeczną, taliowanie, sprężystość, promień skrętu, rocker, rdzeń, wiązania i płytę, do której je montujemy oraz wiele innych niuansów. Przeczytaj więcej >

Narty Atomic Redster S9i Servotec

​​​​​​​

Limitowane narty Atomic Redster S9i Servotec będące odpowiednikiem klasycznej narty slalomowej S9, przeznaczone są dla zaawansowanych narciarzy oraz ekspertów, na przygotowane trasy. Różnicą jest obniżona waga nart, dzięki zastosowaniu rdzenia Caruba Woodcore oraz czerwony ślizg z tego samego materiału jak w modelach FIS. Model ten został wyposażony w technologię Servotec ( stosowaną w nartach z Pucharu Świata), która ułatwia prowadzenie nart przy dużych prędkościach. 

Servotec - mechanizm tłumiący umieszczony na wierzchniej powłoce narty; technologia ułatwia prowadzenie nart, podnosi reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. To nowa innowacja stworzona dla najbardziej zaawansowanych modeli Redster.
Ultra Power Titanium CARUBA - poprzednio dostępna jedynie w naszych nartach FIS grubsza i wytrzymalsza tytanowa warstwa pokrywająca powierzchnię pomiędzy ścianami bocznymi; poprawia stabilność, wytrzymałość na skręcanie i trzymanie krawędzi.

​​​​​​​

 


FISCHER WC S.C.  / wiązania  Fischer RC4 Z12 

Profesjonalne narty o agresywnej linii: doskonała geometria przekłada się na nadzwyczajne przenoszenie sił w krótkich i średnich skrętach. Drewniany rdzeń, podwójna titanalowa warstwa i wykończenie ślizgu World Cup Base Finish to ich niewątpliwe zalety

Sukces tkwi w geometrii. Wszystko opiera się na udanej koncepcji - taliowanie 122-68-103 jest idealne do slalomu i pozwala na wycięcie skrętu o promieniu 13m. Agresywny szybki skręt to pewnik! Płyta RACETRACK zapewnia doskonałą sztywność narcie. Kontakt ze śniegiem - który jest decydujący w narciarstwie - jest optymalny, co przekłada się na bezpośrednie przeniesienie sił. Oznacza to, że energia, która jest używana, jest absorbowana bezpośrednio przez nartę, bez żadnych strat.

Sandwich Sidewall Construction. Drewniany rdzeń w połączeniu ze ścianami bocznymi z tworzywa ABS zamknięte w klasycznej konstrukcji 'kanapki' zapewniają narcie optymalną sztywność i sprężystość. Air Carbon TI 0.8. Drewniany rdzeń z podwójną warstwą titanalu wzmacniany technologią Air Carbon. Rezultatem jest idealne trzymanie krawędzi i gładka jazda.

​​​​​​​​​​​​​​

 


Narty Head SuperShape Magnum+PRD12

Narty Head Supershape i.Magnum  powstały, aby imponować. Ich główne zalety to jazda bez wysiłku oraz łatwość prowadzenia. Dzięki krótkiemu promieniowi skrętu ten model jest bardzo zwrotny. KERS - technologia zapoczątkowana w Formule 1, będąca w pełni zintegrowanym oraz automatycznym systemem. KERS dodatkowo wzmacnia elastyczność wzdłużną narty – im bardziej agresywna ma być narta, tym sztywniejsza stanie się jej tylna część. Narty doświadczają maksymalnego wygięcia na końcu skrętu. W tym momencie aktywny mikrochip uwalnia energię do włókien w tylnej części narty. Tył narty natychmiast sztywnieje, zwiększając odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu. ERA 3.0 S - sportowa wersja technologii ERA 3.0, czyli Evolutionary Rocker Architecture - rozwiązanie konstrukcyjne , które pozwala na łatwiejszą kontrolę nart. Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction - konstrukcja opracowana przy użyciu najbardziej wyrafinowanego materiału; poprzez zrównoważoną mieszankę lekkiego grafenu i dodatkowych warstw tytanowych, łączy w sobie najbardziej ekstremalną zwinność z ekstremalną szybkością reakcji, aby uzyskać najlepszą wydajność. Speed Rocker - delikatne podniesienie przedniej części narty i tradycyjny camber, czyli doskonałe osiągi, łatwa inicjacja skrętu i uniwersalność w miękkim śniegu.

​​​​​​​​​​​​​​


Narty Rossignol React 8 HP+NX12

Specjalna konstrukcji rdzenia, w której warstwę Titanalu zastąpiono włóknami węglowymi i bazaltowymi, model HP zapewnia zaawansowanym i profesjonalnym narciarzom natychmiastowe poczucie mocy, swobody i rytmu. Nowa technologia Flex Tip ułatwia szybsze wchodzenie i wychodzenie ze skrętu, pomagając wypracować doskonałą płynność łuków podczas jazdy carvingowej. LCT technologia która redukuje odkształcenia, zapewniając użytkownikom większe poczucie kontroli. Rectangular Sidewall konstrukcja łączy poziomo rozmieszczone warstwy materiału (drewno, włókno szklane, metal, etc.) z pionowymi ścianami bocznymi. W efekcie narty doskonale trzymają krawędź, są precyzyjne, zrównoważone i mocne. Flex Tip usprawnia pracę noska i piętki narty, ułatwiając wchodzenie i wychodzenie ze skrętu. Carbon Alloy Matrix gwarantuje maksymalną moc dzięki optymalnemu wyważeniu sztywności, trzymania krawędzi i pochłaniania drgań.

​​​​​​​

 


Narty Salomon S Force X10+Z12

 Zastsowanie płyty Edge Amplifier pozwala przenosić 100% energii na krawędź, gwarantując doskonałe trzymanie przy dynamicznych skrętach. Konstrukcja posiada rdzeń drewniany, który ogranicza wibracje, zapewniając optymalną stabilność i dużą sprężystość nawet przy większej prędkości. W tym modelu zastosowano dziób Crossover, który zwiększa stabilność w każdym terenie i we wszystkich warunkach śniegowych, skutecznie pochłaniając drgania i wstrząsy oraz zapewniając dobry kontakt narty ze śniegiem. Konstrukcja dzioba została wzbogacona o boczne wkładki z TPU, które zastępują wkładki tytanowe. Pełnią one funkcje „zderzaków” pochłaniających drgania, podczas gdy rozwiązanie C/FX wykorzystujące włókno węglowe poprawia amortyzację.

​​​​​​​

 


Narty Volkl RT SC+VMotion10

Nowy Racetiger SC z tip rockerem to imponująca kombinacja, która jest możliwa dzięki integracji 3D.Glass Powered by Steel oraz nowych bocznych elementów z dopasowaną geometrią dziobiu i piętki, zwieńczonych UVO 3D. UVO powoduje znaczne tłumienie drgań narty. Konstrukcja 3D.Glass składa się z warstw włókna szklanego biegnące trójwymiarowo nad nartą zamiast zwykłych pasów poziomych. Pozwala to na większy pop, ostrą zmianę krawędzi jednocześnie zachowując przyczepność.
UVO 3D - pierwszy niezależnie poruszający się tłumik drgań, który stosuje najnowocześniejszą technologię tłumienia drgań, aby zminimalizować drganie dziobów nart. 3D.GLASS - w porównaniu z klasycznymi konstrukcjami z włókna szklanego, trójwymiarowe i wielokrotnie składane warstwy włókna na początku i końcu narty zapewniają większą przyczepność krawędzi i lepsze prowadzenie w zakrętach. FULL SENSOR WOODCORE - w konstrukcji full sensor woodcore zastosowano twardsze drewno liściaste w obszarze wiązań, ale - w przeciwieństwie do speedwall woodcore - pod śrubami i w strefach zewnętrznych znajduje się drewno lżejsze. Nadaje to nartom bardzo sportowy i zwinny charakter.

​​​​​​​​​​​​​​

 


Narty Nordica DobermanSpitfireTIX+TP2L12

Nordica Dobermann Spitfire TIX to narty, które swoją geometrią łączą cechy nart slalomowych i gigantowych. Dzięki temu pozwalają na jazdę zmiennym promieniem skrętu. Jest to najlepszy wybór dla osób, które szukają rasowej narty do jazdy po przygotowanych trasach przez cały dzień. Narty dzięki konstrukcji z nart zawodniczych świetnie sprawdzają się podczas wysokich prędkości. a rdzeń drewniany wzmocniony płytą tytanalową pozwala na łatwe i pewne przejścia z krawędzi na krawędź.
Rdzeń drewniany Light WoodCore wzmocniony płytą tytanalową pozwala na łatwe i pewne przejścia z krawędzi na krawędź.
Technologia  - Full Camber Energy Ti. Jest to najlepszy wybór dla osób, które szukają rasowej narty do jazdy po przygotowanych trasach przez cały dzień.

​​​​​​​


Narty K2 Super Charger+MXCELL 12TCX Q

Narty K2 przeznaczone dla instruktorów i doświadczonych narciarzy lubiących szybką jazdę. Charakteryzują się doskonałą wytrzymałością, skrętnością i trzymaniem krawędzi.
Paulownia to żywotne drewno o dużej elastyczności. Charakteryzuje się znakomitym stosunkiem wagi do wytrzymałości.
Speed Rocker to profil z lekko uniesionym przodem narty, który ułatwia inicjowanie łuku i poruszanie się od krawędzi do krawędzi. Regularny Camber oferuje dobry kontakt krawędzi z podłożem i lepszą przyczepność na twardym i dobrze przygotowanym stoku.
Carbon Grid to wstawki włókien węglowych w kształcie kratki umieszczone na narcie. Zapewniają lepszą sztywność skrętną i poprawiają amortyzację.
Full Rox zapewnia precyzyjne, stabilne i dynamiczne prowadzenie na przygotowanych trasach.
Metal Laminate to konstrukcja polegająca na przekładaniu płytek szklanych włókien tytanem nad i pod drewnianym rdzeniem. Poprawia amortyzację i zachowuje maksymalną wydajność.
Powered by Marker - MXC to szerokie wiązanie, które ma o 54% większą powierzchnię mocowania. Jest 12% niższe i o 10% lżejsze. Poprawia komfort jazdy szczególnie all-mountain. Wykorzystuje cynkową podstawę, która jest umieszczona blisko krawędzi narty dla maksymalnie wydajnej transmisji energii i jak najlepszego krawędziowania.