Produkt jest niedostępny
-
Darmowa dostawa od 349 zł
Zakupy o wartości min. 349 zł 0 zł Kurier DPD przedpłata 0 zł Kurier DPD pobranie 17 zł Darmowy odbiór w salonie 0 zł - Zwrot do 30 dni
- Informacje o 'sprawdź dostępność i zarezerwuj'
Zamów online z darmową dostawą lub odbierz w sklepie.
Prędkość na innym poziomie
Trening, wyścigi, przekraczanie granic. Niezależnie od tego, czy atakujesz stawkę, czy starasz się ustanowić nowy osobisty rekord, nowy TCR Advanced Disc jest lżejszy, sztywniejszy i szybszy dzięki strategicznemu kształtowaniu rur aero, większej ilości miejsca na oponę i zintegrowanym hamulcom tarczowym.
Przeprojektowany z uaktualnionym przekrojem aero główki ramy, dolnej rury i widelca, większą ilością miejsca na oponę (do 32 mm), nowy TCR Advanced Disc zapewnia niespotykaną wydajność na szosie. Sztyca Variant daje tyle komfortu, ile potrzeba dla zrównoważonych, sportowych wrażeń z jazdy. Razem z technologią hamulców tarczowych, mocowaniami flat mount i sztywnymi osiami kół jest to odpowiednia maszyna, aby utrzymać Cię na czele peletonu bez względu na warunki.
- Rama Kompozyt węglowy Advanced
- Widelec Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa OverDrive z kompozytu węglowego
- Kierownica Giant Contact
- Wspornik kierownicy Giant Contact
- Wspornik siodła Giant Variant, kompozyt węglowy
- Siodło Giant Approach
- Pedały: brak
- Manetki Shimano 105
- Przerzutka przednia Shimano 105
- Przerzutka tylna Shimano 105
- Hamulce Shimano 105 hydrauliczne
- Dzwignie hamulca Shimano 105 hydrauliczne
- Kaseta / Wolnobieg Shimano 105, 11-30T
- Łańcuch KMC X11EL-1
- Mechanizm korbowy Shimano RS-510, 36/52
- Srodek suportu Shimano, press fit
- Obręcze Giant PR-2 Disc
- Piasty Giant PR-2 Disc, oś 12mm
- Szprychy Giant PR-2 Disc
- Opony Giant Gavia Course 1, tubeless, 700x25c, zwijane
- Dodatki Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
- Waga orientacyjna 8,33 kg
Advanced Composite - wysokojakościowy surowiec jakim są włókna węglowe stosowane przez Giant jest łączony w fabrykach marki ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
Compact Road - pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy rowerów, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy. .
MegaDrive - masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
Powercore - znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
Overdrive - oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Advanced Forged Composite - nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
Maestro - to system zawieszenia oparty o cztery strategicznie umieszczone punkty obrotu oraz dwa elementy pośrednie. Współpracują, by stworzyć pływający punkt obrotu i zapewniając najbardziej aktywny, efektywny i niezależny system zawieszenia dostępny na rynku.
Tubeless - system bezdętkowy opon, który zapewnia lepszą wydajność, komfort oraz kontrolę jazdy na rowerze. Bezdętkowe opony z uszczelniaczem zmniejszają ryzyka nagłej utraty powietrza spowodowanej przebiciem. Ponadto opony Giant Tubeless są ponad 20% lżejsze od ich dętkowych odpowiedników. Eliminują tarcie, które powszechnie powstaje pomiędzy oponą, a dętką i w efekcie zmniejszają opór toczenia. Niższe ciśnienie opon w połączeniu z bardziej miękką osnową sprawiają, że opony Tubeless znakomicie dopasowują się do pokonywanej nawierzchni i zapewniają lepszą trakcję. W rezultacie pozwalają osiągać lepsze prędkości redukują wibracje.