Buty narciarskie męskie Atomic 2020 Hawx Prime 100X F100 AE5023680 Buty narciarskie męskie Atomic 2020 Hawx Prime 100X F100 AE5023680 Buty narciarskie męskie Atomic 2020 Hawx Prime 100X F100 AE5023680
Atomic

Buty narciarskie męskie Atomic 2020 Hawx Prime 100X F100 AE5023680

16 % off
1 549,00 1 299,00
Wybierz rozmiar
30,5
29,5
28,5
26,5
25,5
27.5
Opis Produktu

  • Prolite - lekka konstrukcja

  • Energy Backbone - większa kontrola narty

  • Memory Fit 3D Silver - komfort

  • Ocieplina 3M™ Thinsulate™
  • Pasek Velcro Strap 40 mm
  • Aluminiowe klamry 6000-Series
  • FLEX - 100
  • Szerokość botka: 100 mm



Komfort podczas szybkiej jazdy

Mówiąc krótko, Hawx Prime 100X – buty o pośredniej szerokości skorupy i umiarkowanym fleksie – to idealny model dla większości narciarzy i na prawie każde warunki. Podnoszą pewność i przyjemność jazdy, oferując pełen komfort mniej agresywnym narciarzom spędzającym na stoku długie godziny i wiele dni w roku. Lekkość – a co za tym idzie mniejszy wysiłek i większą frajdę z jazdy – nadaje im Prolite, nasza rewolucyjna lekka konstrukcja ze wzmocnieniami w kluczowych strefach. Komfort tuż po założeniu zapewniają profilowane buty wewnętrzne Memory 3D, a proces termoformowania Memory Fit pozwala jeszcze precyzyjniej dopasować kształt skorup, cholewek i butów wewnętrznych do stóp i łydek. To model dla ambitnych rekreacyjnych narciarzy szukających wysokich osiągów i równie wysokiego komfortu.



atomic-memo-fit-3D-silver

MemoryFIT 3D SILVER - botek wykonany w technologii termoformowania Atomic Memory Fit 3D z pojedynczą strefą dopasowania oraz ociepliną 3M™ Thinsulate™.

atomic-memoryfit-3D

Memory FIT - jedna z najszybszych dostępnych technologii termicznego dopasowania, dzięki czemu możesz całkowicie spersonalizować buty w ciągu kilku minut.

atomic-boots-prolite

PROLITE - rewolucyjna lekka konstrukcja ze wzmocnieniami w kluczowych miejscach.

atomic-boots-energy-backbone

ENERGY BACKBONE - wzmocniony, asymetryczny "kręgosłup" w zaawansowanych butach narciarskich, zapewniający dodatkową siłę podczas mocnej jazdy oraz ulepszone przenoszenie energii bocznej dla lepszej przyczepności krawędzi.